כיצד בוחרים את הדגם שמתאים לנו?

כיצד בוחרים את הדגם שמתאים לנו?

כשאנו מעוניינים לעצב חדר אמבטיה השאלה הראשונה שעולה בראשנו היא למי לפנות? בישראל יש חברות רבות המציעות מחירים זולים, מקצוענות ואמינות, אבל האם כולם מקיימים?
בנטקס מוצרי איכות לבית מבטיחים וגם מקיימים, אנו פועלים כבר עשרים שנה לייצר, לייבא ולשווק לכם את מוצרי הבית האיכותיים ביותר במקצוענות ובשירות נפלא. אל תתלבטו יותר, היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט שלנו והתחילו לעצב.

איקאה, הום סנטר, סבח ארונות אמבטיה

כולם יפים בתמונות, כולם נאים בתצוגות, אבל אצלכם בבית שלא נדע. הרטיבות מצטברת, המגירה נתקעת, הצבע מתקלף והאחריות נגמרת שהמתקין מסיים והולך הביתה. אם תנסו להתלונן, ישיבו שהשתמשתם לא נכון במוצר, פשוט כך. אצלנו בבנטקס יש מאה אחוז החזר כספי במידה ולא תהיו מרוצים ואצלנו לא מנפנפים. אנחנו אוהבים לקוחות מרוצים ושומרים על מוניטין גבוה ואם יש בעיה כלשהיא נשמח לשמוע.

דגמי ארונות אמבטיה

עד היום הכרנו רק את ארון האמבטיה העומד, אך לאחרונה הצטרף אליו אח צעיר ותוסס בשם ארון אמבטיה תלוי הדומה לשידות המרחפות והאסלות התלויות. ארון האמבטיה המרחף מקובע לקיר ואינו נתמך ברגליים, הוא תלוי בגובה של כ – 20 ס״מ מן הרצפה ומאפשר תחושה של מרחב גם בחלל מאד קטן. הבחירה ביניהם תלויה בטעם האישי שלכם, בגודל חדר האמבטיה ובצרכים שלכם, אך בין אם תבחרו בארון העומד או בארון התלוי התוצאה היא מראה חדר אמבטיה מטופח, מסודר ונקי שיעניק לכם תחושה שאתם גרים בבית מלון.

חברת בנטקס היא חברה משפחתית אשר בעלת יחס חם ואישי בשונה מחברות כמו איקאה או הום סנטר

כיצד בוחרים את הדגם שמתאים לנו?

באתר שלנו תוכלו למצוא דגמים רבים על פי טעמכם, צרכיכם וגודל חדר האמבטיה שלכם. בחרנו עבורכם ארבע דוגמאות לעיצוב מושלם:

  1. האריסטוקרטי – ארון אמבטיה עומד מדגם מריה יעניק לחדר האמבטיה הקטן שלכם נינוח של אצולה, הדגם כולל ארון פלאייה תלוי יוקרתי בגימור אפקוסי בתנור בשילוב משטח בוצ’ר עץ טבעי, כיור מונח, ברז ניקל גבוה ומראת קריסטל מלבנית.
  2. האקזוטי – ארון אמבטיה תלוי מדגם סלוודור יהפוך את חדר האמבטיה שלכם לפנינה של עיצוב, הוא מורכב מארון פלאייה עם שתי מגירות רחבות בגימור אפקוסי בתנור בשילוב משטח בוצ’ר עץ טבעי, כיור מונח ברז ניקל גבוה ומראה מלבנית.
  3. הפרובינציאלי – ארון אמבטיה תלוי מדגם ורונה לחדר אמבטיה רומנטי במיוחד, בגימור אפוקסי, בעל שתי דלתות ושתי מגירות טריקה שקטה, כיור חרס אינטגרלי או משטח בוצ’ר, מראה מרחפת ברוחב הארון וברז איכותי.
  4. העכשווי – ארון אמבטיה תלוי מדגם סולן היוקרתי, בעל שתי מגירות רחבות, גימור אפקוסי בתנור, משטח בוצ’ר עץ טבעי, כיור מונח, ברז גבוה מניקל ומראה תואמת.

חומרים ומרקמים של ארונות אמבטיה

לכל אחד מאיתנו סגנון חיים שונה וטעם אחר שמכתיב את הבחירות העיצוביות שלנו. להלן הסבר קצר על החומרים השונים מהם מורכבים הארונות שלנו ויתרונותיהם:

עץ טבעי – שימוש בלוחות עץ טבעיים מאפשר לנו חוויה טבעית וניחוח עץ. את העץ ניתן למרוח בלכה שקופה כדי להגן עליו מפני רטיבות אך בו בזמן לשמור על המראה הטבעי, או להעניק לו צבע למראה רומנטי וכפרי.

עץ בוצ׳ר – משטח עץ הבוצ׳ר המשמש כחלקו העליון של ארון האמבטיה והמקום עליו עומד הכיור, זוהי פיסת עץ מלא שיופיו בטבעיותו. עץ הבוצ׳ר משמש גם כמשטחי עבודה למטבח וידוע בעמידותו.

עץ סנדוויץ – עץ סנדוויץ הינו פרוסות עץ הדבוקות ביחד כדי ליצור עמידות וחוזק, לוחות עץ סנדוויץ נחשבות לזולות אך גם אמינות מאוד ויחזיקו מעמד לאורך שנים. את עץ הסנדוויץ׳ נהוג לצבוע בצבע אפוקסי כדי להגן עליו בפני רטיבות.

צבע אפוקסי – הצבע האפוקסי מתאים לסביבות לחות ורטובות כיוון שהוא מונע חלודה ועמיד בפני מים. הצבע האפוקסי מגיע בקשת גוונים רחבה כדי שניתן יהיה להתאים אותו לכל סגנון וטעם.

לסיכום

חברת בנטקס הוקמה לפני כ- 20 שנה ומאז מייצרת, משווקת ומייבאת מוצרי איכות לבית. ארונות האמבטיה שלנו מעוצבים בסגנונות שונים ומגוונים, ואנו עושים מאמצים רבים על מנת שתוכלו ליהנות מאיכות גבוהה, גימור מושלם ואורך חיי מוצר ארוכים במחירים נוחים השווים לכל כיס. המקצועיות והמוניטין שלנו מדברים בפני עצמם, ואנו מנהלים מדיניות של 100 אחוז החזר כספי אם לא תהיו מרוצים.

כתיבת תגובה