עיצוב ארונות אמבטיה

עיצוב ארונות אמבטיה

עיצוב ארונות אמבטיה מאפשר לנו ליצור מרחב נעים ונוח בכל חדר אמבטיה, קטן או גדול. המפגש בין אלגנטיות ומקום אחסון נוח מעניק לנו אווירה נפלאה של מרגוע ושל יוקרה גם במקום שבו אנו שוהים כחצי שעה ביום, כדי שתוכלו להפתיע את האורחים שלכם בפנינה עיצובית מרגשת הממשיכה את הרוח העיצובית של הבית. בבנטקס מוצרי איכות לבית, תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות, צבעים, מרקמים וחומרים כדי שגם חדר האמבטיה שלכם יהנה מארונות אמבטיה מעוצבים בדיוק כפי שרציתם.

חדרי אמבטיה

כאשר אנחנו נערכים לבניית בית חדש או שיפוץ בית קיים אנחנו משקיעים מחשבה מרובה בעיצוב המטבח והסלון שהם הפנים של הבית. אולם דווקא עיצוב חדר האמבטיה הינו הדבר החם ביותר כיום והאלמנט המרכזי ביותר בו הינו ארון האמבטיה. בבנטקס – מוצרי איכות לבית תוכלו להתרשם ממגוון ארונות האמבטיה ולבחור את המתאים לכם ביותר.

כיצד בוחרים ארון אמבטיה?

בחירת ארון אמבטיה תלויה רבות בשאלה למה אתם זקוקים בעצם? האם דרוש לכם מקום רב לאחסון או שתעדיפו ארון מינימליסטי שאינו תופס מקום רב, האם אתם מעדיפים סגנון רומנטי וכפרי או דווקא אורבני ועכשווי? להלן ארבע הצעות להתאמה מושלמת של ארון האמבטיה:

  • מינימליסטי – אם אינכם זקוקים למקום אחסון רב אלא רק לארון שיהווה פריט אלגנטי ומרשים, תוכלו לבחור ארון קומפקטי עומד בעל מדף פתוח ושתי דלתות שיתאים לאחסון קל של מגבות וכמה פריטים נחוצים.
  • פרקטי – אם דרוש לכם מקום אחסון אך חדר האמבטיה קטן ויש צורך להעניק לו תחושת מרחב, בחרו בארון תלוי בעל שתי מגירות ושתי דלתות. הארון יספיק לטואלטיקה בסיסית ופריטים נחוצים.
  • אלגנטיות מכובדת – אם דרוש לכם מקום אחסון וחדר האמבטיה שלכם בינוני עד גדול ויכול להכיל ארון אמבטיה מעט יותר גדול, בחרו בארון עומד בעל ארבע מגירות שיעזרו לכם לעשות לכם סדר וארגון בחפצים הנחוצים, בטואלטיקה והגיינה. תוכלו להוסיף גם ארון צד תואם במידה ותזדקקו לאחסון נוסף.
  • נקי, מסודר, מאורגן למופת – אם יש לכם חדר אמבטיה במידות גדולות וגם צורך במקום אחסון גדול במיוחד, תוכלו לבחור בארון אמבטיה עומד עם שמונה מגירות רחבות שיסייעו לכם לאחסן את כל הפריטים הנחוצים לכם, טואלטיקה, היגיינה ומוצרי טיפוח שונים ללא דאגה. חדר האמבטיה תמיד יראה נקי, מסודר ומאורגן כשהכל במגירות. תמיד תוכלו להוסיף גם ארון צד תואם.

חומרים ומרקמים של ארונות אמבטיה

לכל אחד מאיתנו סגנון חיים שונה וטעם אחר שמכתיב את הבחירות העיצוביות שלנו. להלן הסבר קצר על החומרים השונים מהם מורכבים הארונות שלנו ויתרונותיהם:

עץ טבעי – שימוש בלוחות עץ טבעיים מאפשר לנו חוויה טבעית וניחוח עץ. את העץ ניתן למרוח בלכה שקופה כדי להגן עליו מפני רטיבות אך בו בזמן לשמור על המראה הטבעי, או להעניק לו צבע למראה רומנטי וכפרי.

עץ בוצ׳ר – משטח עץ הבוצ׳ר המשמש כחלקו העליון של ארון האמבטיה והמקום עליו עומד הכיור, זוהי פיסת עץ מלא שיופיו בטבעיותו. עץ הבוצ׳ר משמש גם כמשטחי עבודה למטבח וידוע בעמידותו.

עץ סנדוויץ – עץ סנדוויץ הינו פרוסות עץ הדבוקות ביחד כדי ליצור עמידות וחוזק, לוחות עץ סנדוויץ נחשבות לזולות אך גם אמינות מאוד ויחזיקו מעמד לאורך שנים. את עץ הסנדוויץ׳ נהוג לצבוע בצבע אפוקסי כדי להגן עליו בפני רטיבות.

צבע אפוקסי – הצבע האפוקסי מתאים לסביבות לחות ורטובות כיוון שהוא מונע חלודה ועמיד בפני מים. הצבע האפוקסי מגיע בקשת גוונים רחבה כדי שניתן יהיה להתאים אותו לכל סגנון וטעם.

כיור אינטגרלי – זהו משטח חרס אשר פוסל להוות הן משטח עבודה והן כיור ביציקה אחת ללא תפרים וללא הדבקה. התוצאה היא מראה כיור המשתלב באופו זורם ואלגנטי עם משטח העבודה שסביבו, קל מאד לניקוי ומחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

לסיכום 

לכל אחד מאיתנו טעם וסגנון משלו, לכן יצרנו מבחר של מרקמים וחומרים, שילובי צבעים ומרקמים כדי לאפשר לכם לבחור את ארון האמבטיה המושלם לחדר אמבטיה המתאים לכם בדיוק. בנטקס – מוצרי איכות לבית מקפידים על איכות גבוהה ועיצובים ייחודיים כדי שגם ארונות האמבטיה שלכם יראו נפלא ויעניקו לכם תחושה שאתם גרים בבית מלון.

כתיבת תגובה