ארונות אמבטיה קטנים

ארונות אמבטיה קטנים

יש לכם חדר אמבטיה קטן? מעולה! בבנטקס תוכלו למצוא ארונות אמבטיה קטנים עד קומפקטים שיעניקו לחדר האמבטיה שלכם תחושה של מרחב, יהוו פתרון מושלם לארגון חפצים האישיים שלכם ויראו נפלא. גם חדר אמבטיה קטן יכול ליהנות מעיצוב בעל מראה יוקרתי במחיר משתלם במיוחד. היכנסו עוד היום לאתר שלנו והתרשמו משפע הסגנונות, העיצובים, הצבעים והאפשרויות כדי שגם חדר האמבטיה הקטן שלכם יפתיע בגדול.

ארון אמבטיה קטן?

כאשר אנחנו באים לבחור ארון לאמבטיה חשוב מאד שנתחשב בגודלו. התאמת ארון אמבטיה קטן תעניק לחדר האמבטיה שלכם תחושה של מרחב, בעוד ארון אמבטיה שאמנם ׳נכנס׳ אבל בצפיפות יקשה על המעבר וייתן תחושה של עומס ומלאות. במידה ואתם זקוקים לשטח אחסון רב יותר, ניתן להוסיף גם ארון צד תואם. חדר רחצה

ארונות אמבטיה תלויים ועומדים

עד היום הכרנו רק את ארון האמבטיה העומד, אך לאחרונה הצטרף אליו אח צעיר ותוסס בשם ארון אמבטיה תלוי הדומה לשידות המרחפות והאסלות התלויות. ארון האמבטיה המרחף מקובע לקיר ואינו נתמך ברגליים, הוא תלוי בגובה של כ – 20 ס״מ מן הרצפה ומאפשר תחושה של מרחב גם בחלל מאד קטן. הבחירה ביניהם תלויה בטעם האישי שלכם, בגודל חדר האמבטיה ובצרכים שלכם, אך בין אם תבחרו בארון העומד או בארון התלוי התוצאה היא מראה חדר אמבטיה מטופח, מסודר ונקי שיעניק לכם תחושה שאתם גרים בבית מלון.

כמה קטן?

כדי לפתור את אתגר חדר האמבטיה הקטן אנחנו צריכים לחשוב מעט אחרת ולנסות להבין מה באמת אנחנו מצפים מארון האמבטיה ולבדוק איך אנחנו יכולים לחלק את שטח האחסון בצורה אופטימלית אך ללא עומס מיותר. לדוגמא, ארון אמבטיה עומד דגם Rome או ארון אמבטיה תלוי דגם פלאייה המשולבים בארון צד, יכולים לספק לכם את כל המקום לאחסון שאתם זקוקים לו אך מבלי ליצור מראה דחוס וצפוף בחדר האמבטיה. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ ואנחנו נתאים לכם ארונות אמבטיה קומפקטים מושלמים גם לחדרי אמבטיה קטנטנים.

דוגמאות לעיצובים לחדרי אמבטיה קטנים

באתר שלנו תוכלו למצוא דגמים רבים על פי טעמכם, צרכיכם וגודל חדר האמבטיה שלכם. בחרנו עבורכם ארבע דוגמאות לעיצוב מושלם של חדר אמבטיה קטן לתחושת מרחב ונוחות מרבית:

  1. האריסטוקרטי – ארון אמבטיה עומד מדגם מריה יעניק לחדר האמבטיה הקטן שלכם נינוח של אצולה, הדגם כולל ארון פלאייה תלוי יוקרתי בגימור אפקוסי בתנור בשילוב משטח בוצ’ר עץ טבעי, כיור מונח, ברז ניקל גבוה ומראת קריסטל מלבנית.
  2. האקזוטי – ארון אמבטיה תלוי מדגם סלוודור יהפוך את חדר האמבטיה שלכם לפנינה של עיצוב, הוא מורכב מארון פלאייה עם שתי מגירות רחבות בגימור אפקוסי בתנור בשילוב משטח בוצ’ר עץ טבעי, כיור מונח ברז ניקל גבוה ומראה מלבנית.
  3. הפרובינציאלי – ארון אמבטיה תלוי מדגם ורונה לחדר אמבטיה רומנטי במיוחד, בגימור אפוקסי, בעל שתי דלתות ושתי מגירות טריקה שקטה, כיור חרס אינטגרלי או משטח בוצ’ר, מראה מרחפת ברוחב הארון וברז איכותי.
  4. העכשווי – ארון אמבטיה תלוי מדגם סולן היוקרתי, בעל שתי מגירות רחבות, גימור אפקוסי בתנור, משטח בוצ’ר עץ טבעי, כיור מונח, ברז גבוה מניקל ומראה תואמת.

אבזור משלים

לפעמים מה שצריך זה למקד את תשומת הלב בפריט יפה במיוחד. רכישת ברז מעוצב, סבוניה מהודרת או מחמם מגבות יכול להעשיר את חדר האמבטיה ולהעניק לו תחושה יוקרתית במחירים משתלמים ולהפוך את חדר האמבטיה למקום שנעים לשהות בו.

קצת עלינו

חברת בנטקס הוקמה לפני כ- 20 שנה ומאז מייצרת, משווקת ומייבאת מוצרי איכות לבית. אנו עושים מאמצים רבים על מנת שתוכלו ליהנות מאיכות גבוהה, גימור מושלם ואורך חיי מוצר ארוכים במחירים נוחים השווים לכל כיס. נשמח לפגוש אתכם לשיחת ייעוץ ולהתאים לכם את מוצרי האמבטיה המושלמים ביותר לחדר האמבטיה שלכם.

לסיכום

חברת בנטקס מייצרת, משווקת ומייבאת מוצרי איכות לבית. באתר שלנו תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לעיצוב חדרי אמבטיה קטנים, תוכלו לבחור בין ארונות אמבטיה תלויים לארונות אמבטיה עומדים, בין סגנונות ועיצובים, צבעים ומרקמים. פנו אלינו ואנו נעזור לכם לעצב חדר אמבטיה מושלם בדיוק על פי הצרכים שלכם גם אם חדר האמבטיה שלכם קטן, במחירים הכי משתלמים.

כתיבת תגובה