ארונות אמבטיה מה כדאי – ארון רגיל או ארון תלוי?

חדרי אמבטיה מעוצבים הם הדבר החם ביותר היום, האפשרויות הבלתי מוגבלות בבחירת ארונות אמבטיה עומדים או תלויים, אריחים, כיורים, אסלות מעוצבות ואביזרי עיצוב יוקרתיים הופך את חדר האמבטיה לחדר המעוצב ביותר אחרי הסלון והמטבח. כך שאם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם עם חדר אמבטיה מעוצב ומרשים ולהרגיש מדי יום שאתם מתעוררים בבית מלון, הכנסו לבנטקס מוצרי איכות לבית לעיצוב מושלם של חדר האמבטיה.

ארון תלוי או עומד בחדרי אמבטיה מעוצבים?

חדרי אמבטיה הפכו בשנים האחרונות לפנינות עיצוב שמפתיעות אורחים ומבקרים מזדמנים. האתגר שבעיצוב חלל קטן, החומרים האיכותיים ומגוון הסגנונות מאפשרים לנו להפוך גם חדר אמבטיה קטן לחגיגה של אסתטיקה ויופי. אחד האלמנטים החשובים ביותר בחדר אמבטיה מעוצב הוא ארון הכיור אשר מהווה מפגש בין אסתטיות לפרקטיות. היופי שבעיצוב בתוספת פתרונות אחסון לטואלטיקה ומוצרים אינטימיים מאפשר לנו חדר אמבטיה בעיצוב נקי, מאורגן ומסודר יותר. בבנטקס – מוצרי איכות לבית, תוכלו לבחור בין ארון עומד לבין ארון תלוי על פי טעמכם האישי והצרכים שלכם.

ארונות אמבטיה עומדים ותלויים

עד היום הכרנו רק את ארון האמבטיה העומד, אך לאחרונה הצטרף אליו אח צעיר ותוסס בשם ארון אמבטיה תלוי הדומה לשידות המרחפות והאסלות התלויות. ארון האמבטיה התלוי מקובע לקיר ואינו נתמך ברגליים, הוא תלוי בגובה של כ – 20 ס״מ מן הרצפה ומאפשר תחושה של מרחב גם בחלל מאד קטן. הבחירה ביניהם תלויה בטעם האישי שלכם, בגודל חדר האמבטיה, ובצרכים שלכם, אך בין אם תבחרו בארון העומד או בארון התלוי, התוצאה היא מראה חדר אמבטיה מטופח, מסודר ונקי שיעניק לכם תחושה שאתם גרים בבית מלון.מ

ארון תלוי

יתרונותיהם של הארונות העומדים והתלויים

אז מה עדיף, ארונות עומדים או תלויים? זו שאלה של סגנון וטעם אישי, לכל סוג ארונות יש יתרונות משלו ובסופו של דבר ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלכם ולסגנון העיצובי שלכם היא הקובעת. להלן יתרונותיהם של ארונות עומדים מול יתרונותיהם של ארונות תלוים:

  1. המחיר – מחירי הארונות התלויים נראים ממבט ראשון זולים יותר מן הארונות העומדים, אך עלינו לזכור שהם בדרך כלל גם קטנים יותר משום שהם חסרים את ׳הקומה התחתונה׳. לכן, כאשר אתם באים לבחור בארון, המחיר אינו באמת משחק תפקיד. המחיר מושפע מן החומרים, גודל הארון ומרמת הגימור והביצוע.
  2. האוירה – הסגנון שלכם כפרי או אורבני? מודרני או נוסטלגי? חשוב גם לראות כיצד מתכתב הארון עם שאר אביזרי האמבט, האם גם האסלה הינה תלויה או עומדת על ׳רגל׳? לכל אחד הטעם האישי שלו, ולכן מומלץ להתייעץ איתנו ולתאר בפנינו את חדר האמבטיה שלכם לפני שאתם מחליטים.
  3. גודל חדר האמבטיה – חדר אמבטיה מרווח יכול לאפשר לכם ארון עומד בעל מגירות רבות ומקום אחסון רב, לעומת זאת חדר אמבטיה קטן וצפוף יהנה מן היתרונות של ארון אמבטיה תלוי שהוא אמנם קטן ומכיל פחות איזורי אחסון, אך הוא מעניק לחדר האמבטיה תחושה של מרחב.
  4. נקיונות – בכל הנוגע לנקיון יסודי של חדר האמבטיה, ארון האמבטיה התלוי מאפשר לכם לנקות בקלות, מהירות ויעילות רבה יותר את המרצפות. ארון האמבט העומד מאלץ את המנקה להתכופף ולגרוף את הלכלוך שמצטבר מתחתיו ולנקות מסביב לכל רגל בנפרד.
  5. מקום אחסון – אם אתם מאחסנים כמויות גדולות של טואלטיקה, בשמים, אביזרי טיפוח והיגיינה בחדר האמבטיה שלכם, ארון אמבטיה עומד עדיף על התלוי מן הסיבה הפשוטה שארון האמבטיה התלוי חסר את החלק התחתון של העומד. כך שאם חבל לכם להפסיד עוד מגירות ועוד מקום אחסון, אתם צריכים ארון אמבטיה עומד.

לסיכום

חדרי האמבטיה הפכו בשנים האחרונות לפנינות של עיצוב, של תחכום ושל אתגר בעיצוב חללים קטנים. אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב חדר האמבטיה הוא ארון האמבטיה המשמש הן כפריט אלגנטי אשר מעניק צבע ואוירה לחדר האמבטיה אך גם פרקטי כמקום אחסון. כיום ניתן להשיג ארונות אמבטיה עומדים ותלויים, כאשר הבחירה ביניהם תלויה בטעם האישי שלכם, בצרכים ובגודל חדר האמבטיה. בבנטקס תוכלו למצוא ארונות עומדים ותלויים בעיצובים מדהימים ומחירים נוחים לחדר אמבטיה משודרג שיפתיע את האורחים שלכם ויעניק לכם תחושה שאתם גרים בבית מלון.

ארון עומד

כתיבת תגובה